Manapság nagyon divatosak az olyan akciók, amelyekben a cégek a mi vásárlásunkhoz kötötten adakoznak. Vásárolunk és még ennek tetejében rettentő jótékonynak érezzük magunkat.
A Pampers újraindítja a tetanusz elleni vakcina adományozó programját az UNICEF-fel. Valóban, száminkra elképzelhetetlen, borzasztó állapotok uralkodnak Afrika nagy részén, ezért joggal érezhetjük, hogy tennünk kell valamit.
DE NE VERJÜK ÁT MAGUNKAT! Egy cég sem jótékonysági intézmény. Törvényben előírt kötelezettsége a vezetőiknek, hogy a gazdasági érdekeket, hitelezőik, tagjaik, részvényeseik érdekeit tartsák szem előtt. A jó működés ismérve pedig a minél nagyobb profit. Pontosan felépített stratégia része ez az akció, amely a jótékonyság mellett igen jó reklám, és buzdít is a fogyasztásra. Hosszú távon egészen biztosan a cég jár jól, és nem az afrikai gyerekek, a hajléktalanok, a betegek - vagy akár mi magunk. Hiszen ha nem így lenne, a cég nem jótékonykodna.
Ha legközelebb olyan hirdetést látsz, amely ilyen "kapcsolt" jótékonyságot hirdet, és te adakoznál, akkor keress meg egy szervezetet és adakozz nekik közvetlenül! Az adakozásnak ez a helyes módja. A vásárlás az vásárlás, az adakozás az adakozás, ne keverjük a kettőt.
Ezért íme az én felhívásom: adakozz az újszülöttkori és anyai tetanusz felszámolására Afrikában.
300 Ft 3 vakcina ára, amely egy élet megmentését jelenti.
Ha e fontos, életmentő programot támogatni kívánja, adományát átutalhatja közvetlenül az az UNICEF bankszámlájára (OTP 11705008-20123725) vagy befizetéséhez kérhet csekket a 201-4923 telefonszámon.
Utolsó kommentek