HTML

Környezetblog

A bolygónk mindig erősebb volt és mindig erősebb is lesz, mint mi. Nem tudjuk elpusztítani.Ha átlépünk egy bizonyos határt, majd ő söpör le minket a felszínéről, és létezik tovább. Miért nem mondják inkább úgy, hogy ne hagyjuk, hogy a bolygónk elpusztítson minket?

Zöld blogháló

Olvass még több ZÖLDséget!
Katt!

Utolsó kommentek

Mit teszek én?

2009.04.11. 21:56 FöldlakóEmber

Kísérletbe fogok a postaládámat nap mint nap megtöltő szórólaptömeg ellen. A tudatosvasarlo.hu weboldalon találtam a reklámstop matricára a szemétposta ellen. A kiadó Reflex Környezetvédő Egyesülettől megrendeltem a matricát, és amint megérkezik, ki fogom ragasztani a postaládámra. Nyilván a szórólapozó magasan fog tenni ezen igényemre, ezért telefonon meg fogom keresni a céget, amelyiknek a reklámját bedobták, ott fogok tiltakozni, és ezt itt a blogon közzé is teszem, megjelölöm a renitenskedő cégeket. Tudom, sziszifuszi munka, ez az egész, de reménykedem abban, hogy lesznek követőim. Nagyon fontos az internethasználók részvétele, hiszen mi másként, a net segítségével is hozzájuthatunk az aktuális katalógusokhoz, nincs is szükségünk a nyomtatott reklámanyagokra. Persze, nekem van erre most időm, hiszen itthon vagyok a kisfiammal. De ha csak azok megtennék, akiknek van rá idejük, már nagyon sokat számítana. A fogyasztói társadalomban pedig a legnagyobb nyomást a fogyasztók gyakorolhatják az eladókra. Ha már egy fát megmentek ezzel, megérte.

Szólj hozzá!

Címkék: fogyasztás gondolatébresztő mit tehetek én

A bejegyzés trackback címe:

https://kornyezet.blog.hu/api/trackback/id/tr641060101

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása