HTML

Környezetblog

A bolygónk mindig erősebb volt és mindig erősebb is lesz, mint mi. Nem tudjuk elpusztítani.Ha átlépünk egy bizonyos határt, majd ő söpör le minket a felszínéről, és létezik tovább. Miért nem mondják inkább úgy, hogy ne hagyjuk, hogy a bolygónk elpusztítson minket?

Zöld blogháló

Olvass még több ZÖLDséget!
Katt!

Utolsó kommentek

Mit tehetek én? "Nivea és Tesco"

2009.02.24. 22:33 FöldlakóEmber

Első téma a babapopsi :). Aminek ugye tisztának kell lennie, amihez az ember jóóóó sok nedves törlőkendőt elhasznál. Nemrég találtam rá a Nivea Baby Toddies törlőkendőre, ami azért nagyon jó, mert biológiailag lebomlik, és a WC-be is dobható, szemben gyakorlatilag az összes többi törlőkendővel. Ráadásul nem csak a popsira jó, hanem a baba kezét, arcát is lehet vele törölni. És nem mellesleg sokkal kevesebb hulladékot termeltünk, ami - valljuk be - egy kisbaba mellett szinte terem. Való igaz, hogy drágább, mint a többi törlőkendő, de szerintem ezt úgy kell felfogni, hogy fizetünk a hulladék megsemmisítéséért is. (Amit szerintem előbb-utóbb kénytelenek leszünk megtenni, csak nem ilyen közvetlen formában.)

A másik kellemes meglepetésem a boltokat, helyesebben a Tescót járva ért, amikor füzetet akartam venni. Felfedeztem, hogy árulnak újrahasznosított papírból készült füzetet is, rögtön vettem is egyet. És olyan zacsit adnak, ami biológiailag lebomlik, és olyannyira környezetbarát, hogy akár a komposztba is dobható!

Szólj hozzá!

Címkék: környezetvédelem baba hulladék újrapapír mit tehetek én

A bejegyzés trackback címe:

https://kornyezet.blog.hu/api/trackback/id/tr90964093

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása